Pages

My sweet Surrender

Friday, April 25, 2014

Thank you very much!


Sesaje nak post kat sini hadiah-hadiah yang Afiq dapat…
Thank you sangat kat semua friends and family aku yang hadiahkan kat Afiq..
Ada juga yang bagi ‘ang pau’… heee… thank you semua, Afiq boleh guna nanti untuk beli apa-apa yang dia nak…

Hadiah yang semua hadiahkan ni pun Afiq dah guna dah pun dan semuanya best…
Ni dari Pusat Rawatan Islam Az-Zahra… masa bersalin kat sana, time nak balik tu mereka bagi hadiah ni…




 Ni kad ucapan tahniah yang mereka bagi juga sebab mendapat cahaya mata…



Ni pulak dari aku punya Junior sekolah menengah aka one of my best friend… memang friend in need dia ni… kalau kau susah memang dia sentiasa cuba bantu kau… masa aku nak kahwin dulu, dia lah banyak tolong-tolong prepare untuk aku… jadi pengapit aku masa aku nikah…



Ni hadiah dari bakal adik ipar suami aku… hehe… lebih kurang aku punya biras to be la ni… Cute…



Ni dari Best friend aku masa aku sekolah menengah dulu… Mak aku datang bawakan masa diorang datang ke rumah sewa cheras aku…



Ni pula dari my dear laling Eiki-Chan!!!! Dia datang melawat aku dengan mak dia and adik perempuan dia… Akhirnya jumpa juga dekat setahun jumpa, last masa wedding aku tu… rindu sangat kat dia… my coursemate, best ever chum!



Ni dari pak lang, adik mak mertua aku…



Ni pulak dari office-mate haku.. semua barang-barang yang diorang beri memang useful sangat untuk aku…



Thank you very much!!! Arigatou gozaimasu!


~Zamiy Hisana~

No comments: