Pages

My sweet Surrender

Monday, April 21, 2014

Double Dutch!!!


Hmmm… lepas jer bersalin haritu, aku cukup menggilai ice-cream ni…

Memang boleh di katakan setiap minggu aku beli…

Tak tahu nak cakap… actually rasa dia biasa je kot Cuma aku memang suka combination kacang and marshmallow kat dalam dia tu..




Masa awal-awal dia keluarkan product ni, aku rasa berlambak-lambak kat mana-mana mart…

Tapi sekarang nak cari memang seksa nak jumpa…

Mungkin ramai sangat dah menyedari kot rasanya yang unik tu…

Selamat mencuba kepada penggemar ice-cream yang masih belum cuba..

Aku ada juga try lagi satu perisa strawberry cheese cake.. not bad, cume sebab ianya cheese so aku makan sikit je la… cepat muak…

Heee… entry paling pendek yang aku pernah buat…


sekian.



~Zamiy Hisana~

No comments: