Pages

My sweet Surrender

Tuesday, October 27, 2015

Fed Up betul!!!!

Perghhh...Bosan dan fed up betullah aku nak menghadapi benda ni hari-hari...
Memang baung masa dan buang petrol atas jalan...

Semuanya nak berebut lane nan satu...

Perjalanan yang memakan masa 15 minit jadi 1 jam... setiap hari aku nak kena laluinya...
Memang rasa tertekan lak...
Aku nak kena bangun sekitar 5.30 pagi dan keluar rumah seawal 6.30pagi.. tu pun sampai sekitar jam 7.30pagi kat destinasi...

Aku betul2 tak faham dengan pembinaan yang serentak di sekitar area tu...

Kalau dah MRT station nak bina depan Cheras Central, perlukah diorang korek sama juga jalan kat susur nak menuju ke taman Connought tu??? Dah lah bergelut dengan orang yang nak masuk susur kontra, pastu depan sikit nk bergelut pulak dengan orang yang nk amik line masuk ke taman connought...

Lepas jalan depan sikit, nak masuk ke bulatan bilion, sesak lagi sebab ada proses penurapan jalan nak bagi tinggi sebab jalan bawah flight over nak masuk ke bulatan tu rendah dan selalu banjir...

Memang susah nak kata dengan perkataan dan perasaan waktu lalu kat situ dalam area pukul 7.00 - 9.00 pagi...

Stress tahap 10 kot...
lepas tu bila sampai kat office, jumpa singa-singa dan dubuk-dubuk yang kelaparan cari mangsa buat sarapan... aku dah rasa macam kat Serengeti... hahahaha... 

Nasib badan..... sampai bila boleh bertahan????

3 lane nak jadi 1 lane... kuang kuang kuang...


~Zamiy Hisana~




No comments: