Pages

My sweet Surrender

Sunday, January 17, 2010

SKIPALONG...

Kadang-kadang dalam hidup ni, kite akan jumpa satu pit-stop...

kat sini, kite sendiri pun tak tahu, samada nk amik 'task' yang ada tu atau just ignore je, just terus pecut mengejar kehidupan kite di haluan yang kite nampak... tapi apa yang kite nampak tu, kadang-kadang bukan sebenarnya laluan kite... huhu... xleh blah falsampah aku ni...

perkara paling complicated dalam hidup kite adalah masalah paling mudah sekali kite nak selesaikan...

sebenarnya perkara paling simple lah yang paling susah nak selesaikan... contohnya nk minta hutang dengan member baik... gitulah maksudnya lebey kurang..

susah nk cari orang yang faham diri kite, tapi tak sengsara nak mencari orang yang kenal kite... lagi-lagi orang macam aku ni, aku rasa ribu gak lah orang yang kenal aku, tapi tu la... dalam ribu ni, boleh kira pakai jari kaki aku je orang yang faham aku...

malam ni aku bluez sket, tp lagu2 bluez aku bukan cam jiwang kapak sumer, kat telinga aku paling-paling pun lagu Lenka... lagu-lagu minah ni sumer sekali memang boleh ngam habislah dengan preference aku... suara dia pun mmg dh lunak dah kat telinga aku... suke giler la aku kat lagu dia... banyk gak buat aku termenung dua tiga second, pas dengar lagu dia tu...
percayalah, telinga kiri yang dengar apa-apa benda emosional ni biasanya akan buat kite perasaan sentimental tinggi erbanding kalu dengar kat telinga kanan... (ke aku terbalik????) aku pun xingat sgt dah benda ni, tapi ianya betul sebab ini digestion otak kite... (dah macam doktor physiology lak aku, tadi dh macam ahli sasterawan negara...)

tapi lagu korea mmg tak leh pisah dah dari telinga aku... ni memg addiction aku... baru-baru ni aku jumpa chenta hati baru, Jonghyun, cnb... lagu dah lah best giler... huhu, tapi aku prefer y album pertama lagi dari yang baru ni... not bad, ok je...

aku penat tetiba dengan apa yang aku buat ni... aku rasa macam nak 'switch off' button aku dan tido. tido tanpa pk apa-apa, letih lah... sngat letih...

No comments: