Pages

My sweet Surrender

Monday, January 18, 2010

SKIPALONG Bahagian kedua....

Hari ni hujan petang... mak aku selalu kata degn aku,
"Kau jangan buat benda yang kau tak pernah buat, kang turun hujan, kilat, guruh sumer..."

Hari ni aku BERKEMAS kat bilik... tu yang hujan turun... (agaknya...) tapi yang penting kilat and guruh tak de...

Aku masih lagi mengadap lappy kesayangan aku yang berjenama BenQ Joybook S32 Series ni... entahlah... aku blurr skit arini, letih jap minda aku ni, pk benda-benda yang tak penting pun... hati aku rasa semacam lak.

"Perkataan KONSERT SUJU" di haramakn di blok L5 bilik 334" aku pun tak pasti samada aku akan menyesal  kalau tak pergi jumpa boyfriend2 kesayangan aku tu yang beriya sangat dtg nak jumpa aku, siap buat konsert lagi kat bukit jalil... (WUuuu... xle blah punya perasan... mmg betul tom yam kung...)

subjektif betul topik-topik yang aku bualkan dengan member-member aku baru-baru ni...
I'm look forward to 'Famous Alios"... hahaha... aku anticipated lak nak tgk apa akan jadi pada masa akan datang... i'm looking forward to my future very much... kalau before this, aku mmg takut sgt nk kuar dari UPM ni walaupun hakikatnya dah tak sanggup nk ngadap sumer mak nenek mikrob and pak tuk mesin-mesin sumer tu...

aku rasa gembira sebab berkawan dengan kawan-kawan yang fantastic, bombastic sepanjang berada kat sini...
Minah, Tipah, Paro, kucing dan sekutu-kutu ku yang lain... last but not least, my primadona mama...
Byk gak lah benda yang kite share sesama... tp yang penting aku gembira sebab, Minah, Tipah, Paro and Primadona share status yang sma dengan aku sepnjang kite kenal and berkawan ni, 'bujang sdn bhd'...


Gambar y telah di adjust...

2 comments:

Che Cha said...

amboiiii confirm jek aku same status ngan ko kann =p hehehehehe

ne tau dah update skrg =p

Hisana said...

befor2 this, i know la... today i dunt know ler... huhu, kot2 la u upgrade level 1 sket dari 'kami' y 0 level lagi neh... hukhukhuk..