Pages

My sweet Surrender

Monday, December 28, 2009

Hari ini Dalam Sejarah Part 3

Tak terkawal sungguh emosi aku, aphal si penjejak awan favourite aku jatuh kat tebing ni...
ni yang aku rasa pening nk muntah ni...
siap satu movie, masa nk main 'berbelanja tingkap' plak..
kami mmg tak pernah miss masuk kedai keramat neh, kalau tak masuk balik nanti memg termimpi2. masuk kat sana, barulah tenang perasaan... kedai apa? hurm... sendiri rasa-rasa teka lah...
lama gak lah kat kedai tu... tgk sini, tgk sana... memg kedai ni berjaya distract 'aku n dia' dari benda lain... canggih tak kedai ajaib ni?

Cuci mata, habiskan masa bersama, membebel tak berhenti... huhu... seronok sangat, lapang rasanya hati aku, tenang...

Aku rasa masa sekejap sangt, aku tak sanggup nak kata bye kat kesayangan aku yang sorang ni... jjing jjing...
akhirnya...aku buat keputusan drastik,
"Hello, ayah... an tido UPM malam ni, srat khabar METRO yang ayah pesan tu, esok pagi an bawa blik k..."

banyak betul tanduk kat kepala dah keluar ni... hahaha!!!
jjing jjing muka berseri duk tunjuk aku station feveret dia, sambil pegang 'benda' yang 4 RM10 tu, dia senyum lebar kat aku, aku pantas jawab,
"Jjing jjing, ko nk share 'tut-tut-tut-tut-' dgn aku ke?" tersipu ayam dia degr aku cakp direct gitu.... perkataan itu perlu di censored demi menjaga keselamatan dan imej kedua-dua belah pihak (pasta and jjing jjing)
lama gak lah, jjing jjing nak dapat balik kekuatan selepas terkena satu 'strike' dari mulut aku yang mmg tak de road block ni, melutu je perkataan censored tu kuar...

.....to be continued...

No comments: