Pages

My sweet Surrender

Sunday, December 13, 2009

Hari ini Dalam Sejarah Part 2

Memang takde hala tuju ke lain, hanya ke satu tempat 'keramat'... ya.. hanya di situ, GSC Mid Valley...
pergh... nak berdarah hati elihatkan bertapa rimbunan kemanusian berada di hadapan kaunter 'keramat' tu... tak pe, hendak seribu daya, tak hendak seribu mengelak...

maka, dengan tabah hati aku dan 'dia' beratur...


JJing jjing

hemsem tak?? hemsem kan partner date aku? sayang dia! haha!

puas beratur dan berbaris di dalam satu 'skuad' y pnjng, dan setelah dengan hebatnya partner date aku ni 'melanggari' boyfriend orang kerana terlalu asyik dengan kehenseman aku...



Pasta d'costa

aku mmg hensem, aku tahu... haha... dgn bangga dan langkah penuh harapan y memg aku nampak sngt kat muka partner date aku tu, pergila bertemu penjaga keramat tu.. yakin dan lancar menutur, STORM WARRIORS..

cite yang kuar setelah hampir sepuluh tahun menyepi... pergh, lupa sungguh hamba ceita ini yang sebelum ni pnya... y ingat si penjejak badai dengan penjejak awan tu duk nak bertekak je kojenya...

selesai sudah urusan ini, cuma nak tnggu pintu keramat je terbuka, mentera pun mmg dah ada kat tangan. baru skrg perut aku ras lapo. apa lagi mencekik benda y paling murah la kat sini... iaitu... KFC...

GSC                   4
Mid Valley
-PG13-   The storm Warriors
Total RM12.00 (Adult)
Ticket price RM9.60
Ent Tax RM2.40
Seat no
K12         12.00PM
                 12/12/2009
                 Cash
                 12/12/2009   11.11am

lebey kurang gitu la detail atas tiket keramat tu...

No comments: