Pages

My sweet Surrender

Monday, November 8, 2010

IB dan kakak bon bon pink...

Heee..... gross kan ayat aku kat atas ni...

Haha...
Well... tak dela banyak mana aku nak story pasal akak ni..
Cuma dia menjadi bahan gelak antara aku dan Paro je la...
Aku dan Paro pergi ke IB (istana Budaya)
sebab nak ambil tiket teater "NATRAH" yang Paro da booked aritu secara online...

Kitarorang g naik motor je pun...
Aku dan Paro sampai kat IB pun ambil masa sekejap je...
Seingat aku... tarikh kami ke IB ni 23 October...

Papepun...
Aku sampai je kat IB tu, orang ramai, ada event kot..
Tapi yang penting kaunter tiket nampak kosong...
Maka kami pun melangkah menuju ke sana..

Aku tak berapa amek port sangat dengan kakak yang duk terhongek kemain depan aku..
Tapi...
Tidak Paro...
Dia memang cekap, tak sampai beberapa minit je dia snap gambar kakak tu...

Seksa tak menonton?

Paro cakap dengan aku...
"Amacam? cantek tak?"

Aku sengih dan jawab..

"Boleh jadi bahan..."

Lama gak akak tu duk kat kaunter tu...
Aku tak tahu nak kata apa...
Dia melayu...
Bagi aku, ada2 masa kita perlu menghormati dan mengadabi tata rules dalam dressing ni..
Aku mengaku yang kadang-kadang aku pun mengaku yang aku pun ada msa 'seksa'..
tapi tak de la gini extreme seksanya kan...

papepun...
sory la kak... sy ni memng pantang nampak benda-benda gini...
nak aje di post kt sini...
wuuuu~~~~

anyway...
pas sibuk duk mengata kakak tu, n after kami dah amik tiket yang dapat diskaun...
kitaorang gerak ke Jusco kepong... Dekat sikit dengan umah PAro...

Setelah gedebak-gedebuk..dengan Paro...
kami pun decide...

"cuti-cuti cinta"

Tak leh blah kan...
Aku tak sangka yang aku akan menonton citer ni...
Paling tak di sangka, Paro pun menonton cerita yang sama... dengan aku...
Hahaha...
Lawak weh...

biasanya aku tak menonton kat panggung citer macam ni...
Genre kat panggung biasanya,
Takers, chen zhen, 2012, transformer... and RED!

Haha... tak leh blah tul...

Cerita dia ok lah...
Cerita melayu, what do you expect kan? takkanlah cite cinta gini ada lak aksi terbang-terbang kat langit...
haha...

Habis menonton... kitaorang pun bersidai ke luar Jusco...
Hujan baru reda...
Kami jalan g tempat parking moto...
huhu...
Aku sampai je kat motor...
Mahu nak terkeluar semua anak tekak aku... (aku ada 8 anak tekak!)

Xleh blah...
Paro sengih2 je menyaksikan benda yang aku tak pernah lagi tengok...
First ever dalam hidup aku!

Helmet paro...

Helmet paro yang tergantung di sisi motor aku...

Motor kesayangan yang dah makan tuan dia banyak kali...

Aku pun tak tahu apa nak kata...
Paro sarung je benda tu buat tak tahu...
seb bek dekat je rumah dia...
Hehe...
Moral of the story: sila jaga tepi kain dan helmet anda... haha!
Aku selamat dan bersyukur tak kene pape... (ya ke? bapak aku mengamuk kat rumah...)

~zamiy hisana~


3 comments:

TheBentPencil said...

bagi aku, leggings=stokin panjang bewarna.
pakai legging ngan shirt sama la macam pakai t-shrt tapi tak berseluar. ye la selesa kat ko, tapi tak selesa kat aku menengoknya. ahah....

ex british boy said...

terer btol paro tu kan..ish2..cekap je die tgkap2 gmba cmni :P

hoi helmet tu xle blah..mcm gayung da baldi tu aku tgk...boleh wat mandi tu..hahaha

Che Cha said...

parooo mata keranjang!! waaahh! opss

saiko gilerrr akak bon bon tu ! apakah dia merasa bulatan dan aluran kepunyaannya itu sangat best ? ishhhhh tolonglaaa. aaa duduk plak gaya camtu. grosssss