Pages

My sweet Surrender

Monday, November 8, 2010

Aku dan Sunway...

Aku, Master dan Paro...
Merayap lagi...
Kitaorang memang tak pernah duk bilik...
Berjalan je keje kitaorang...

Kami ke SUNWAY PYRAMID...
Tujuannya... menemani Paro untuk menghantar broadbandnya...
Nak tukar plan katanya...

Tak pe...
Aku dan mereka-mereka ni, duk la bersantai jap...
Tak terperasan lak aku yang kaler baju aku sebijik da macam kaler sofa maxs center ni...
Hahaha...

tak leh nak edit banyak... hilang kaler lak jap lg.. (wajah aku semakin kelihatan...)

Aku bangga... patutlah semua orang dalam kedai pun duk perati aku...
Haha...
Budget aku ikon mxs ke????

Ni paro dan master....

Dah setel sumer... kitaorang jalan-jalan kat ice-ring...
Saje nak tengok2 sape2 yang melekat kat cermin ice-ring tu...
Hehehe...

Tapi... rezeki kot malam ni, nak tengok bebudak ice-hockey...
Tak leh blah...
Teringat aku kat cerita biru violetku tu... obata yuki punya manga...

Mamat yang si Violet kinoshita tu minat, budak ice-hockey..
Cerita yang betul2 meruntun hati aku...
 gini la muke depannya...

Lama gak kitaorang duk bersifai kat situ...
dari sesi memanaskan badan...

warming up...

abg ice-hockey tengah senam...

senam sensorang... kat hujung...

Sampaila sesi briefing... (kot...)

Tengah duk berkumpul...

Masa ni last touch kitaorang...

kami...

Kami bertolak pulang memandangkan... semuanya 'budak kolej' lagi...
tak pasal tak leh nak masuk kolej lak kang... (before 12 ok!)

~zamiy hisana~

2 comments:

ex british boy said...

haha curfew sanggaaat kannnn :P

Che Cha said...

aiseyyyy ingat ko nk post satu gambar abang hockey yg enseeem . menunggu2 aku jap hehe