Pages

My sweet Surrender

Monday, October 18, 2010

Dia dalam mata kaca aku... Hari pertama...

Dia...
Tanggal 7 October 2010, Khamis...
Aku Tak dapat tidur nyenyak, malam tadi...
Sebab dia tengah naik train, on the way ke KL...
Kehadiran dia ni, memang aku tunggu pun...
Pagi2, aku bangun solat dan bersihkan diri mana patut...
Dia mesej katanya dah nak sampai...
Aku Start enjin motor...
Tanpa aku sedari, ada segaris senyuman tersembunyi di bibir aku.. (yang ada orang kata macam Angelina Jolie???)
Aku memang happy...
Aku nampak dia dari jauh...
Walaupun dekat 6 bulan tak jumpe, dia still maintain...
Macam dulu gak... Hehe...
Aku pas amik dia, terus balik bilik dan segera bersiap, naik bas naki g Raptai Konvo...
Memang rindu sangat...
Lama tak naik bas dengan dia...
Masa final year dulu dia bawa kete jadi mestilah selalu naik kete kalau kuar dengan dia..



Leka sangat... Lagha dengan dia sehari ni...
Aku memang rindu gilerrrr suasana ni, semua kawan2 aku macam kene rasuk main game kat sana...

member2ku y mabuk game...

kelekaan ya melampau...

Aku dengan dia memang banyak habiskan masa snap gambor orang lain je...
Walaupun letih, tapi aku puas hati dapat jumpa dia hari ni.. setelah sekian lama aku menanti dan menghitung hari...
Malam pula, aku dia dan beberapa orang lain pergi makan bersama kt VV... tempat feveret Paro...
Aku tak dpt ckp banyak sangat dengan dia, sebab dia jauh...
Tapi tak pe, yang penting dalam hati kami, tuhan yang tahu bertapa bahgaianya saat ni,
dapat bersama dengan rakan2 yang lain...
Yang penting aku da lama tak makan sama dengan dia...
Aku rindu... Dia...

No comments: