Pages

My sweet Surrender

Monday, November 23, 2009

The best anime..

Banyak gak dah anime y aku dan tgk.. kadang2 ada je anime yang boleh buat aku terbawa2 gak bile tengok benda tu... lagilah bile ada anime yang banyak lelaki hensem... haha... anime yang aku rasa agak puas hati tengok mestilah Ouran High School... boleh dikatakan first step aku mula kenal anime ni... baru juga la, area 2006 gitu.. sebaya dengan aku kenal korea ni... masa sekolah dulu, ibu aku tak pernah dedahkan aku kat benda ni, tu sebab masa sekolah dulu aku pandai... haha... sekarang aku mangkuk sikit dah... banyak main sangat... aduhai...
semalam aku bayar duit broadband, bulan lepas punya... haha..money is scary...

selain tu, anime bersiri yang tak berkesudahan yang paling the best buat aku mestilah Bleach! dan second anime yang terpanjang yang aku rasa best giler, Katekyoshi Hitman Reborn... dan satu lagi anime panjang yang best, Kyo kara Maoh... dan yang rating agak bagus bagi aku, soul eater... ni anime yang lebih 50 episod.. aku paling suka RUKIA kat dalam tu. watak perempuan macam tu yang aku gemar.. haruhi dalam ouran high school pun aku favor gak... cumel seh... sengal macam tu memang cute habislah...
sesape yang kot2 nak tahu mana aku dapat anime, email la tanya id... ni bagi orang yang baru kenal anime... yang senior2 tu mesti dah tahu kat mana... aku tak kedek pun, nak share dengan orang...

Hurrrmmmm.... aku ada terpk nk bukak business jual anime dalam bentul softcopy... kena pk dulu ni...

No comments: