Pages

My sweet Surrender

Monday, November 9, 2009

.......

Beres dah separuh kerja aku yang menyakitkan kepala tu...

Katekyo aku dah habis tgk smpai epi 158 dah... habis dah, epi 158 kat cyber12 tu xde sub n salah sub lak tu... huhu, seb bek aku paham sket2 bahsa jepun ni, kalu tak mmg nangis lah aku... now aku tengah tnggu epi onwards...

buhsan giler, tension aku... dah dekat sebulan aku tak balik rumah, bz giler... stress... buat masa sekrg ni ckp dengan sesape pn pasal tahap stress takkan ada org paham punyala, melainkan jiran bilik aku n jiran sebelah katil aku... sape lagi kalau bukan Paro yang kat depan, Primadona yang kat sebelah katil aku je...

aku paling treasure masa-masa dengan primadona walaupun kitaorang masing-masing ada hal masing2. dia jaga aku macam adik dia, tapi kawan2 lain kata dia jaga aku macm jaga anak...

haha... lawak lak..
tapi aku bahagia sekarang dengan kawan macam tu...
tapi aku tahu benda ni tak lama, soon after habis dah moment ni...

you're not only my friend, but also my very best buddy!
pepagi dia prepare sarapan...
kadang2 bagi aku bekal lagi, tergelak kawan2 aku yang lain tgk bile aku bawa bekal...
tiap2 hari pun kitaorng mesej, maklumlah tak sama minor walaupun sama course...
kawan2 lain duk tnya,
"apa y ko n primadona msej, padahal korang sebilik pun..."
hurm... nothing much... tapi, it's so much meaning to me... dengan dia aku rasa selesa n dengan dia, tu lah diri aku yang sebenarnya... orang lain yang aku tgk, tak faham sangat aku, lagipun jarang juga la aku duk tunjuk 'diri' aku sangat kat org, disebabkan aku tak berapa nak open sangat dengan orang yang aku rasa stranger... aku rasa lepak and selesa, sebab dengan dia, aku punya mulut laju je boleh luahkan apa yang duk dalam kepala aku ni.. apa yang ada dalam hati aku, sennag je terkeluar... may be juga aku only open heart kat dia je... open heart ni bertukar jadi loyalty... this is what aku namakan super friendship! i'm happy to know her...

-dia punya roti sandwich telur bukan aku sorang je suka, sume yang makan pun kata sedap giler benda tu... haha...

No comments: