Pages

My sweet Surrender

Saturday, November 7, 2009

Sawada Tsunayoshi...

Pergh... ni second anime terpanjang yang kau tgk sepanjang penglibatan aku dalam bidang anime ni...
Haha, best giler ar citer ni... ni antara anime yang buat aku gelak and tabah menonton setelah Bleach...
aku memang habis terpegun bile tgk tsuna ni bertukar hyper mode, hensem seh...
xleh blah, suara pn ubah... giler punya hensem... tapi watak lelaki yang jadi lelaki idaman aku mestilah hibari kyouya.. haha, lelaki macam ni memang aku favor habislah! lelaki arrogant yang memang macho macam dia menarik perhatian betul...  lelaki macam tu bukan jenis yang romantic hopeless ni... dia cuma ada satu benda je dalam otak dia, "I'll bite you until death" mafia underground tu... sangat lah dingin perwatakkannya, tapi aku suka... dah nak macam seseorang yang aku kenal beberapa masa dulu...

Hurmmm.... masa dah banyak berlalu, tak sangka hampir aku sangka dah dekat 5 tahun kitaorang dah tak borak panjang... tu lah satu-satunya manusia yang betul2 sama macam watak anime yang aku favor... kagum aku dengan dia... watak dia sama dengan ootori kyouya dalam ouran high school tu... pergh... watak feveret aku tu...


10th vongola sawada tsunayoshi hyper mode...

No comments: