Pages

My sweet Surrender

Sunday, November 8, 2009

Splay

Satu group jepun yang aku tak tahu sangat latar belakang group ni... tapi apa yang aku tahu video klip dorang and lagu dorang yang setakat aku tahu yang 3 ketul tu, memang best gak... aku pun tak tahu samada dorang ni indie band ke atau rock... tapi musik dia aku favor la...

antara yang amaizing bagi aku lagu dorang yang drawing days tu.. pergh sedap giler... suara penyanyi dia dalam lagu echo again sedap giler... satu lagi lagu dorang yang aku baru beberapa minit dengar, ring your bell... setakat info yang aku jumpa, dorang ni dah berpecah tahun 2008... kat wikipedia pun xde info sangat pasal dorang... huhu... suka la group ni...

memang benar... aku jumpa lagu ni dalam anime yang aku duk melayan bile ada msa free, katekyo tu... huhu...


No comments: