Pages

My sweet Surrender

Thursday, September 27, 2012

15 DAYS MORE....

Berdebar sangat...
Takut pun ada...

macam-macam yang bermain di fikiran aku bila semakin dekat ni...
Entahlah...
Macam-macam cerita lama pun baru tahu banyak juga...

Aku harap sangat semuanya berjalan lancar walaupun sekarang semuanya agak messy..

Yang penting sekarang aku kena percayakan dia dan memahami dia...
Macam dia percayakan (macam kadang-kadang tak je) dan memahami aku...

Jurang dari segala segi memang banyak...
Sekarang memang terpulang pada aku je nak merapatkan jurang tu...

Borang semua memang dah selesai...
Ni yang di katakan 'tunggu hari'...
Ni yang buat aku rasa takut...
Bak kata By ," tak payah fikir pape sangat"

Hmmmm......




~Zamiy Hisana~

1 comment:

Hisana said...

Saje testing nk komen coz my dear friends said that tak boleh komen...

Over... over... over...

Roger and out! Hehe...