Pages

My sweet Surrender

Sunday, September 16, 2012

..............BLANK......................

Hmmmm....

Huh... Keluh panjang aku sebab aku pun tak tahu nak describe macam mana... messy sangat mind aku now...
So many things got tangled last minute...

Memang, we should take a look at wedding planner, SERIOUSLY!

Everybody crave for the best for their wedding...
So do I...

Memang i admit, tinggal few days lagi ni, semua benda messy and macam...
not undercontrol...

So...
May be i'm not really going to list down the tips for
wedding preparation here...

But what i want to share to all is...

Please make sure you call for HIV test earlier if you'll hold your wedding
on school break or end of the year...

If not... you gonna regret it as me...

I'm telling the truth here that my so loving by, doesn't have his fit wedding suit!

Dia selalu cakap,
"It's ok dear, baju melayu berlambak, boleh cari..."

Then... dia tangguh sampailah awal bulan hari tu....
Then...

here it is...

"Alamak... semua jenis baju melayu yang siap buat (cekak musang) tak muat kat leher lah sayang... sorry sangat dear..."


Huuuuuuuh!!!!
Marahnya...
Tapi nak buat macam mana...
Nak marah tak boleh, nak biarkan pun tak boleh...

Borang pun tak setel habis lagi...
Adui...

Dia buat selamba je... bila aku bising cakap dia suka bertangguh,
dia jawab,
"lelaki kan suka bertangguh..."

Speechless betul....

Tak pe lah... dia kata, dia tahu nak uruskan... well then...
Tak pe lah, i trust him... and look what will happen...

Hope, by boleh handle semuanya dengan ok...

well... cuti hujung minggu ni banyak habis kepada
wedding preparation jer...
Parents aku nak tukar dari catering kepada 'berkampung'...
Ada anak sedara aku nak tolong masak...

Hmmm... ok lah juga kot, jimat sikit... cuma nak kena invite orang yang bebetul boleh membantu nanti...


Ya Allah, kau permudahkanlah urusan hambamu ni ini....
Amin....

~Zamiy Hisana~

No comments: