Pages

My sweet Surrender

Friday, September 3, 2010

Sepetang di Pizza Hut...

Aku... Paro...

Ke satu branch Pizza Hut...
Mestila nak makan pizakan... sampai je kat sana, environment ok...
Tapi entah kenapa ada banyak benda yg tak enak bakal berlaku...
Aku kalau bab makanan ni memang sensitip ler juga...

Tak kena selera aku, tak makan de aku...
Tapi aku bukan pemilih sangat... cuma ada la beberapa puluh benda yang aku tak makan juga...
Haha...

Duk je kat situ, menu sampai, aku browse menu... ok kot... Lepas decide nk makan apa, aku menunggu...

Tunggu...

Tunggu....

Tunggu....

Dan tunggu...

Dan tunggu lagi...

Aku...

Mula rasa mcam nk mencarut... boleh ke? haha! aku tengah puase mencarut sekarang ni...
Kena jaga personaliti la katakan, bak kata seorang 'penyair' yang aku kenal,

"Nama ko sekali dgr org da takut da... kata-kata ko pun lagila, pengsan kot org dengar, tajam macam pisau cuma beza ko ckap terang2."

aku kena tegur dengan sorang member aku sebab katanya aku kasar sangat... Fine... meh sini aku terangkan... kalau aku tak berkenan dengan someone tu, memang perit je la kata-kata aku. kalau da berkenan tu, macam tahi perangai pun aku suka gak.. ini normal ok, semua org pun gitu gak...

Paro dah tak tentu arah da, nak marah pun da tak tahu nak marahkan apa lagi... habis da kata-kata marah...

haha...

lepas berpulu-puluh kali tekan loceng kat tepi meja pun, tak siapa yang kunjung tiba...
akhirnya seorang gadis lalu... (mestilah org pizza hut)... dengan gembira, paro,
"Kak  saya nk order..."

akhirnya dia pun angguk, ambil order tp muka macam ta**... (terpaksa di sensored)...
aku memang menyampah da. gaya serve dia lepas tu lagi tak leh blah...

aku cakap terang la, memang tak de sorok2 punya... "Org mcm ni, no thanks for you la!" memang aku tak cakp thanks kt dia, memng aku tnjuk muka annoying aku kt dia... nk tgk sngt muka cntik aku tu.. ha amek! aku jarang tayang muka cantik aku tu, dpat sedas!

dia bagi aku mentekedarah sup dgn roti dulu...

Ni masa di bagi sup je dgn air...

 Ni mase roti da habis, pizza tah mana tak sampai lagi...

aku mkan tak habis siap packing bawa balik, kenyang sampai nk muntah sebb tengok muka busuk dia...
da la serve lambat. muka macam pua**, tensennya aku... aku pernah degr mitos y pizza hut ada certain branch, servis mcm siot...  ingatkan sekadar mitos je... ngupenya....

 Paro sedang menitip sup dia...

Baki 2 ketul chicken wing n 2 potong pizza... sekeping pizza tu Paro pnya part..

hmmm... tula dia... macam tah pape... naseb bek aku di temani dengan gelagat cumel dan lucu masa tengah menunggu tu... contohnya aku melihat bagaimana seekor anak kucing mati mati di tengah jalan... (giler kejam benda ni jadi satu keseronokkan! tak leh blah...)

Anak kucing yang 'mati' di tengah jalan...
Mamat ni bawa handbag partner dia... huhu... aku ada mentality sket kat lelaki mcm ni... maap yerk! Haha!


Mana-mana manager pizza hut, harap maap yerk... no offense, aku 'hot' sket dgn few stuff u ol... just that!

4 comments:

TheBentPencil said...

memang pizza hut macam ni.
tak kira mana branch aku pergi--bangi ke, kajang ke, seir kembangan ker....
SEMUA LAMBATTTTTTTT

plase lah, ak da insaf nak gi pizza hut. tapi mak bapak ak still suke tempat tu. FUUUUUUU

Insan Biasa said...

Ni pizza hut branch mane?

Che Cha said...

aku tetapp suka DOmino's!!hehe

Hisana said...

poyo: tu la... aku mmg tensen smpi tak leh nk makan kat situ. 'bengkak' je rasanya...

Insan biasa: hehe.. branch area serdang...

Auz: Yeah! mmg Domino tetap di hati!