Pages

My sweet Surrender

Monday, March 22, 2010

Aku buntu... (special edition)

Dahulu, aku pandang... aku rindu... aku sayang...
kini, aku pandang... aku geram.... aku menyampah...

Dahulu, aku ikut... aku mahu... aku rela...
kini, aku ikut... aku terpaksa... aku terikat....

Dahulu, aku tidur... aku impi... aku mimpi...
kini, aku tidur... aku berpaling... aku berdengkur...

Dahulu, aku janji... aku tepati... aku patri...
Kini, aku janji... aku serba salah ... aku mengeluh...

Dahulu, aku kejar... aku bersungguh... aku mahu...
kini, aku kejar... aku takut... aku ketar...

Dahulu, aku cinta... aku sanggup... aku tak kira...
Kini, aku cinta... aku tak larat... aku keliru...

Dahulu, aku sumpah.... aku setia... aku beriya...
Kini, aku sumpah... aku getar... aku panic...

Dahulu, aku tersenyum.... aku bahagia... aku gembira...
kini, aku tersenyum... aku buntu... aku merana...

Dahulu, kau ada, kau ketawa, kau indah...
Kini, kau pergi, kau diam, kau tetap indah...

Dahulu... semuanya indah, semuanya sempurna... semuanya tak pe... semuanya tak kisah...
Kini.... semuanya tak best, semuanya distorted..... semunya tak boleh... semuanya tak ok...

aku keliru, aku terburu... aku celaru... aku terkilan kerana aku rasa begini terhadap orang yang paling aku patut sayangi sehayat ini... kerana dulu aku ada banyak masa, kini aku terlewat...

-aku mahu kau pulang...-

No comments: