Pages

My sweet Surrender

Friday, March 19, 2010

Bulan ni aku tak bersinar... Sabarlah duhai hati...

10 Februari, 12.00am...

~Happy birthday to you...
Happy birthday to you...
Happy Birthday to my dear Diyana...
Happy Birthday to... you...

i wish i was the first person who ever wish a  happy birthday to you...
But... this is ridiculous...

I wish you have a happy life and smile every minutes in your life...
i hope that you'll always know that, i remember your birthday the most!
Walau di mana pun Diyana berada, please remember that i'll always remember this day of yours! even there are times when i cant reach you at all... i'll always thinking of you...

14 Februari, 2.00am

~Chinese new year... i'm looking at the mirror several times...
sambil tengok cermin, sambil berfikir... kenapa aku malas nak siapkan thesis final year projek aku sedangkan aku tak boleh grad kalau benda tu sangkut...
Hello... zam... apahal dengan kau ni... duk ngadap lagi anime tu... sudah-sudah lah tu...
bawak2 la buat thesis...

17 Februari, 5.55am

Innalillahiwainailahirajiun...

aku tersentak jap, rasanya baru tadi aku mimpi pak cik aku ni duk lambai aku kat depan rumah dia...
aku dah dekat setahun tak jumpa dia...
akhirnya, penantian yang aku hitung untuk jumpa dia tu, jadi semakin panjang...
nampaknya, jumpa kat akhirat nanti lah gamaknya aku dan dia...
Sesungguhnya, aku akan kembali kepada Tuhanku pada suatu masa nanti...

20 Februari, 3.15pm

Paro... abang aku dah tak de dah...
dia, tak sempat dengar apa yang aku nak cakapkan selama beberapa tahun aku dan dia bergelar adik-beradik...
aku lansung tak sempat nak cakap apa-apa...
aku lansung tak sempat nak ubatkan dia...
aku lansung tak sempat nak tunaikan hasrat dia...
aku lansung tak sempat baut apa-apa untuk dia...
lansung tak ada...

23 Februari, 3.50pm

buat kedua kalinya, Thesis ni aku rujuk kembali...
apa yang aku nak cari pun aku tak tahu, baru lepas kena heart attack sebab aku seminar 8 march...
cepat giler...
tahukah... thesis aku cuma baru ada introduction dan method semata-mata...
peningnya...
buat pertama kalinya aku fokus kepada kerja yang aku nak siapkan...

25 Februari, 8.00pm

Berasap betul aku sepanjang hari ni...
ni baru betul ting tong...
pagi lagi aku keluar tapi haprak pun tarak!
100 survey questionnaire...
tak sampai sejam, aku dah jadi 10 orang yang berbeza...
(apakah?)
nampaknya, paro dan tipah bakal mendapat identiti yang turut berbeza...
(CEO, Siti Nurhaliza... etc...)
Aku terpaksa... this is narrow escape... (Huh?!)

26 Februari, 10.30pm

Cilaks punya SPSS... kau ingat ko spesel, ko leh wat ta** dengan aku!
Tension tahap gaban dah ni, kalaulah boleh, aku nak ceraikan je si SPSS ni dengan talak berpuluh juta!
masalahnya, kalau cerai kang, aku pulak mati kedayusan!
Sabarkah duhai hati....



~Aku tak paham nape dia tak terkeluarkan kat post aku bulan lepas, so aku post balik... haha....~

No comments: