Pages

My sweet Surrender

Tuesday, January 29, 2013

Semut dan Laptop... masih tiada penyelesaian...

Laptop... BEN Q

Nama timangannya di sini, cukuplah sekadar Cik Ben...
Aku tak sure dia girl or boy...
So... Amik dua2 part, Cik and juga Ben...

Lappy kesayangan intan payung brung but-but aku ni, memang dah lama ada problem..
Problemnya... aku dah lupa password baru yang aku set-up kat lappy tu...
Tapi, sebabkan aku ni celik IT.. (sangat!)



So, aku dah jumpalah beberapa software yang boleh guna untuk reset password (yang sepatah haram aku dah tak ingat) tu...
Aku pun sebaik jumpa software tu memang tak sabar-sabar dah nak balik rumah nak reset password...
Tapi, bila tiba masanya, lappy tu tak boleh hidup2..

Aduhai...
Sedih giler rasa hati aku ni...
Pastu sekor-sekor semut keluar...
Aku 'tos-tos' lappy aku tu,
Berkoloni keluar... aku try cari jalan penyelesaian dengan menghubungi en. google...

Pastu aku baca macam-macam proffesor lappy 'bertauliah'dan 'berdegree' kat sini...
Haha... tapi banyak-banyak prof, yang sorang ni memang geliga and geli hati jugalah bila aku terbaca...
 http://www.carigold.com/portal/forums/archive/index.php/t-369509.html

Terbaiklah... suh semut bayar sewa... confirm pindah...
Haha...!

Neway... aku tengah fikir nak simpan lappy aku kat dalam keta time aku parking kat tempat kerja...
Hehe...
Takpun masukkan dalam oven yang bos aku bagi kat rumah aku tu...



Heeee.... tengoklah... aku usir semut-semut tu bebaik kot...
Tak baik buat panaskan dorang lak...
Huhu...

~zamiy Hisana~

No comments: