Pages

My sweet Surrender

Friday, December 14, 2012

Taklimat....

Heee... Aku pun tak tahu nak kata apa...
Cuma, taklimat ni aku and senior QA g sebab lama sangat kitaorang tak join sebarang taklimat..
Memang susah gila la aku dengar 'tuan organizer' tu bagi arah nk g tempt tu..
Padahal lepas kitaorang tibai2 g sendiri, senang je pun..
Siap cakap ada roundabout la itu la ini la...
Tapi masa aku g, tak jumpa sepatah haram roundabout pun...

Taklimat tu habis awal...

Tak penah lagi aku g office awal nk mati macam gini...
Kul 7.00am, aku dah sampai depan office, takut tak jumpa tempt taklimat tu...

indah sangat matahari pagi...

kabus tebal...

Hubby aku pun risau giler aku kuar rumah matahari pun tak keluar lagi...
Dia malam tadi balik keje kul 2 pagi, kul 3pagi baru tido pun kejut aku bangun dalam 5pagi plus2 gitu...
Sampai aku dah sampai kat tempat taklimat dalam 8 pagi lebih pun dia still berjaga lagi, dia kata risau... Hehe...

tapi dalam kul 9 pagi gitu dia tido dah...

Anyway... summary dari taklimat tu... hmmm... not so much...
Diorang explain benda2 yang mostly aku dah tahu and dah buat...
certain info yang baru je yang aku tak pernah dengar before this ada lah sikit...

Tak semua yang ok and aku tak nafikan ada sesetngah diorang ni ok..
biasalah kan, bout government agency, memang dari dulu lagi ada je story berkaitan diorang...
What ever it is, of course i kena privatekan agency tu... (Tak pasal kena saman nanti...)

Well, aku pun tak sure nk kata benda ni 100% taklimat because, most of it only to defend them self..
kononya, dorang sangat busy dengan akrtiviti and kerja what so ever, so dont push them to much!
lebih kepada, nak bagitahu semua yang dorang ada beban kerja yang banyak...
(macm la aku and diorang2 semua tak de keje kan..)

Haha... ingat kitaorang ni 'bengong' sangat nk angguk faham...

Lagi nak tanya kitaorang,

"ada soalan ke?"

Kalau boleh aku nk jawab,

"Soalan tak de, complaint banyaklah..."

~Zamiy Hisana~


No comments: