Pages

My sweet Surrender

Friday, December 14, 2012

Enivesary ke - 2 bulan... Ahakks!!!

Haha...
Kalau boleh tiap2 bulan aku nk sambut...
Heee...
Memula, aku saje je, buhsan tinggal sorang2...
Hubby keje malam, so petang pas balik keje pada hari tersebut... (12/12/12)
Aku meround area Connought... (xsure spelling dia macam mana)
Aku tak de la kata mesti nk kena sambut annivesarry ke tak...
Just saje2 nk bagi something kat hubby...
Hehe... mengeratkan silaturahim...

For sure la...
Sape2 pun, dapat sesuatu hadiah walaupun murah je and sangat biasa hadiah tu,
dorang sure appreciate punya!

So, aku gamble lah belikan dia something yang very2 biasa...

Biasa2 je and tak mahal pun...

Harap dia suka...

Aku harap dia suka, sementara tunggu dia balik, aku prepare2 semua ni dulu...
Tak sabar nk tunjuk dia, heee...

semua org pun mesti sayang kat pasangan masing-masing...
Ada je yang aku tengok macam nak putus nyawa macam nk terbalik dunia duk ckp syang la cinta dan bagai2 la kat psangan masing2...

Pape pun... Allah telah berikan pasangan yang sesuai dengan diri kita, terima seadanya dan cubalah membahagiakan dia, dan membahagiakan diri kita juga...

Aku pernah terbaca kat FB, tak ingat sape kata, tapi lebih kurang gini la...

"Bahagia itu adalah cinta..."

~Zamiy Hisana~

No comments: