Pages

My sweet Surrender

Monday, August 27, 2012

Aku tetap sayang Jjing Jjing...

Masa seakan berlari-lari dengan pantas...
Aku rasa semua benda pun macam sekejap...
Baru semalam rasanya aku masuk U... tapi...
Sebenarnya aku dah konvo dah dekat dua tahun dah...

semua berlaku terlalu pantas...
Setiap saat yang berlalu dalam hidup aku,
tanpa aku sedari telah menjadi kenangan dalam hidup aku...

Aku terus melangkah, mengharung hidup yang aku sendiri tak terduga akan terjadi macam ni...
Semua yang telah berlaku menjadi memori...
Menjadi catatan sejarah dalam hidup aku...

Setiap hari yang aku lalui, menjadi detik-detik masa yang aku sendiri tak terduga,
akan mengalaminya...

Walau aku menuju ke hadapan dan melangkah meninggalkan semalam,
hati aku kepada semalam tetap sama...
Aku tetap sayang dan cintakan semalam...

walau hari ini adalah istimewa dalam hidup aku...
Namun semalam tetap indah...
Penuh dengan warna warni dengan kehidupan yang menjadi lipatan-lipatan sejarah hidup aku...

Aku bahagia dengan hari ini...
Namun aku tak kesal apa yang pernah berlaku semalam...
Aku hargai semalam...

Setiap detik yang aku lalui dengan dia,
tersemat indah...
Kenangan kita akan kekal dalam ingatan aku...
Aku mahu dia tahu yang aku tak akan lupakan dia...
Dia adalah perkara terakhir yang akan aku delete dalam ingatan aku ni...

Jjing Jjing...
Kau tetap menjadi kesayangan aku...
Jujur aku rindukan kenangan kita dulu...
Kalau masa terhenti (dengan kuasa Allah...), aku nak hentikan masa ketika kita di bukit merah...
Indah sangat2 kenangan kat situ...

Bukan itu je...
Kenangan kat 336...
Aku rindu...

Walaupun bersilih ganti salah faham kita, namun aku tetap sayang kau...
Walaupun beribu batu jarak pemisah, namun kau tetap aku rindui sepanjang masa...
Sepanjang aku bersama dengan kau kat 336, aku gembira...

Kau seorang yang sabar, memahami... menghormati, prihatin dengan diri aku...
Kau ambil berat tentang aku...
Kau sangat mengenali aku....

Kau memang istimewa... Jjing Jjing...
You are the best friend that i ever had!
Believe in me, when i say, you are irreplaceable!
Our memories that we shared will never perish with time!
Serius, kau sentiasa dalam kenangan aku, sampai aku mati...
InsyaAllah...

Semoga Allah memanjangkan jodoh kita,
Agar kita dapat bertemu kembali...
Because i love you so much, my dear chummy!



~Zamiy Hisana~

No comments: