Pages

My sweet Surrender

Monday, August 27, 2012

Gementar, Risau.... Tapi Happy and Nervous...

Satu persatu kawan-kawan aku mula memasuki satu fasa status yang lain...
Termasuk aku...
credit - http://magickalgraphics.com/engagement-comments1.htm


Aku happy dengan kawan-kawan aku yang sudah pun bertunang...
Masing-masing pun tengah busy nak prepare wedding diorang yang nak dekat...
Aku tak tahu apa yang dorang rasa, tapi aku budget sama je macam aku...
Memula happy...
Dah dekat mestilah lagi happy...

Tapi... dah betul2 dekat ni, aku jadi NERVOUS giler...

Apahal ni...

Aku pun terkena penyakit 'Berdebar' sebelum kahwin ke?


Macam tak percaya aku akan rasa benda ni...

Aku ingat tak rasa sebab... ye la... bukannya aku tak kenal pun By aku...

Dah dekat dua tahun kawan... memula kenal dia bulan 8 tahun 2010...

Start couple 3 November 2010... (Hehe...)

Bertunang Officially 23 Januari 2012...


Cadang nak kahwin ...... 12 Oktober 2012... (InsyaAllah...)


Tahniah dan selamat aku ucapkan kepada kawan-kawan aku ni yang baru bertunang dan yang dah nak mendirikan rumah tangga juga...


Ni kawan aku ada dan tunang dia...

Ni Pona... aku tak berapa sure bila dia bertunag... hehe... cute...

Ni Nad dan tunang dia... Sepadan...

Ni Wani dan tunang dia... 

Ni Kawan sekolah aku.. Dalam selepas beberapa minggu aku bertunang, dia pun bertunang...

Ni agak baru juga bertunang... Aini...

Syuk dan tunang dia... bulan 3 kot bertunag, tapi aku dapat berita dari dia sendiri, akan memulakan percintaan mereka yang abadi ni, bulan september ni... hehe...

Baju biru tu Qyla... Dia bertunang juga dah... hehe...

Ni Baiti, paling update sekali aku tahu dia dah tunang setakat ni...

Out there's may be lots of my friend yang dah bertunang, tapi tak tercover...
Hee... Kredit gambar ni kat semua Friends aku... If korang tak nak gambar ni ada, please contct me...
Sorry, ambil tanpa kebenaran u'ols!

Hehe....

Congrats!!!!!



~Zamiy Hisana~










No comments: