Pages

My sweet Surrender

Monday, November 14, 2011

Aku ketawa lagi sekali...

Hehe...
Aku kemas-kemas buku-buku aku yang lama-lama...
Terjumpa bermacam-macam khazanah lama...
Antaranya...
Surat-surat cinta kau zaman sekolah dulu...
Honestly...
Aku dah start bercinton monyet ni sejak aku form 1 lagi...
Lelaki pertama yang aku anggap special dalam life aku... Abu nama dia...
Heee.... hitam...

Masa tu aku tak picky sangat about appearance boy...
Tapi... lelama...
Aku dah sedar kot...
Ye lah...
Cinton-cinton monyet dulu...
Manalah terfikir sampai nak kahwin...
Alahai... zaman aku dulu bercinta...
Tak de kot pernah dating...
Setakat jumpa dia kat kedai runcit je pun...
Sekolahlah katakan...
Tak tahulah apa dia buat sekarang...
Tah-tah dah kawin anak lima... bini 4 ker.... mana tahu...
Haha!

Tapi dia baik...
Tak pernah sekali pun gaduh...
Tapi aku kot yang menjadi sebab kami berpisah...
Hmmmm... sebab aku suka yang putih...
Tapi... dia memang baik....

Ada lagi yang buat aku lagi ketawa besar punya...
Ni lah dia yang aku nak share sebenarnya...

Benda ni aku dapat dari email lama aku...
Aku print sebab lawak bagi aku...
Sender dia aku tak ingat sape, tapi yang penting...
Ini email forward ok...
berantai punya email...
Aku dapat ni masa zaman email baru nak jadi famous... (di kalangan rakyat malaysia... waktu ni... Handphone pun gaya-gaya baling anjing boleh mampus tu... haha!)

Tapi... untuk benda tu... aku akan khaskan dia sahaja...
Banyak tu...
3 pages...

lama aku tak tulis... rindu sangat nak menaip...
Aku post sekali banyak, memandangkan aku terbz maen game zombie versus plant lak sekarang...
Walaupun game tu dah lama gila...
Tapi tetap hot sangat hingga ke hari ini...
Tahun lepas aku gila main game world of goo....
Best sangat... kemasruk aku main game tu....


~Zamiy Hisana~

1 comment:

Che Cha said...

hahaha kelakar!

btw...aku xder surat cinta pulakkk. uuu, sume confess depan muka. (cehh perasan)