Pages

My sweet Surrender

Thursday, September 24, 2009

Aku buntu...

 Rasa macam dah tak nak balik ke kolej dah...
Aku dah dapat bayangkan bertapa berlambaknya kerja yang menanti... Mampukah aku siapkan keje2 aku dengan suasana happy di kolej tu... aduhai... mampukah? duk rumah mestilah aku tak buat kerja aku...
memandangkan aku ni 'kaki korea', so aku mestilah habiskan sepenuhnya masa aku depan laptop, tengok video2 yang best...
hahaha... aku baru pas melayan beberapa episod family outing rancangan reality show korea yang aku rasa sesuai untuk di tonton oleh berbagai alpisan masyarakat... hukhukhuk... episod yang paling best bagi aku masa TOP jadi guest... lawak seh... tapi overall bagus gak program ni... banyak pengetahuan boleh dapat... macam EHB super junior gak...

2 comments:

Che Cha said...

oitt banyak tol la keje ko kan sampai melayan video korea sume tu? hehehe

Hisana said...

tu pun sebahagian dari keje aku gak... hahahaha...