Pages

My sweet Surrender

Sunday, April 12, 2015

Makin lama...

Lama betul aku xmemblog...
Ok.. memang cliche tapi betul... aku buzy...
Haha... sekarang ni bukan setakat ekonomi dalam malaysia je yang ok tak berapa nak ok tu...
Aku pun turut sama rasa tempias ekonomi ni...
And... honestly got so much personal family problem...

Tapi.. apa yang paling menjengkelkn aku baru ni adalah...
Someone yang nampak macam honest but inside perangai... Ya Rabbi... cukuplah menjengkelkan...
Aku tak faham dia nak apa...
Aku tak kacau dia tapi dia sibuk2 provoke aku...
Hello... aku ni bukan macam dia... tak puas haty tapi duk post2 kat media social status yang memang minta penampar n maki...

Kalau betul kau tak puas haty, tolonglah terus terang...
Poyo2 post macam2 perli aku..  bila aku balas sekali pandai pulak kau delete apa kau tulis..
Pastu pura2 tanya2 khabar pulak kat aku...
Pergh... manusia macam ni la paling xgune sekali...
Kau da kata aku macam2 pastu kau pura2 lak nak tngok aku ok ke tak...
Eh.. meh aku bagtau... aku ok lah.. tapi da banyak kali aku sabar lepas hal tu.. ni dah lebih.. melampau pulak...

Kau da masalah dengan 'diorang' kau setel la...
Pastu aku tak faham betul dengan perangai kau yang suka buruk sangka..
Kau ingat aku and diorang xde keje lain ke asyik nak bercakap pasal kau je..
Perangai pelik2...

Aku and diorang tak de cakap pasal kau lagi.. nama kau pun da xdisebut...
Maaf yer... memang xde...
Aku kan banyak lagi benda nak hadap nak fikir...
Kau lainla... asek pk hal remeh temeh je...
Kau pun kena duduk fikir apa salah kau...

Aku senang je... kau ni ada masalah dengan mulut kau.. ada msalah dengan cara kau hormat orang tua.. aku pun tua juga dari kau.. so kau fikirlah...
Aku jujur... memula memang aku rasa kesian tapi lama2 kau suke sangat cari hal dengan aku... so aku da decide nak pangkah kau da...
Aku da xde hati da nak sibuk hal kau...
Berlagak macam baik tapi... mulut kalau bercakap memang xfikir panjang...
Konon2 buat sikit2 xupdate sikit2 n sorok skit hal kau...
Eleh peduli apa dengan kau... haaa... sekarang aku block terus sume... haaa... puas aty? Sama2 xpayah tahu hal masing2...
Aku memang bodoh sebab xdengar cakap laki aku...
Memang betul la cakap laki aku tu kau ni memang manusia yang... entahlah.. aku malas nak describe...
Menyesal aku... memang menyesal...

No comments: