Pages

My sweet Surrender

Tuesday, July 17, 2012

MoonCake Production!

Hari ni hari pertama start buat Mooncake kat kilang aku...
Semua orang semakin hari nanti jadi semakin sibuk...
Cuti pun bos dah cakap, kena kurangkan...
Datang awal, balik lambat sikit...
Tolong menolong mesti kena ada... (Heeeee....)
Sabar yang paling penting sekali....

Hehe... Sape2 yang rasa nak beli Moon Cake, contact aku pun boleh, tanya sendiri direct kat kilang ( http://yu-ai.com.my/ ) aku pun bole.. (comment or email pun boleh juga... zam_amz69@yahoo.com)

InsyaAllah... Halal... Ada halal certificatenya...
Berhak untuk di beri kepada pembeli yang meminta...

List barang...

Price List and item list please email me yer... my fwen sume...
Jangan risau, di jamin sedap dan guna 100% lotus seed...
Inti dia pun tak banyak guna artificial colour sume...
Boleh di makan...
Yang aku paling suka, crystal Skin Durian...
Ayah aku suka perisa pandan...

Macam ada...
Kat atas ni design tahun ni,
pek istimewa...


~Zamiy Hisana~


No comments: