Pages

My sweet Surrender

Friday, March 23, 2012

Happy Anniversary... By and me...

Happy Anniversary By... for our engagement yang ke 2 months...
Haha...

Sweet sangat... dia ingat... (tapi bulan lepas dia lupe... :(   )

It's ok... whatever pun, sweet je...

Biasalah... orang perempuan kan susah nak di layan, macam-macam peel..
Tapi Alhamdulillah... dia satu-satunya yang tahan peel aku yang bukan-bukan...

Ahad minggu lepas (18 March 2012), aku g NILAI 3 dengan ibu and jiran @ kawan mak aku...
Wow... macam nak gila juga rambang mata cari barang-barang pengantin kat sana... murah sangat-sangat...

Aku memborong kat kedai KRAF BUNGA BERJAYA... (Seperti yang di janjikan... Mr David, aku cerita kat blog pasal kedai dia yang the best sangat)...

Aku survey suku Nilai 3 tu, kedai ni lah yang berjaya tambat hati aku dengan offer, service and harga dia...
Kira oklah kalau dah tak larat nak pusing-pusing kat Nilai 3...

Sedey sangat sebab By tak dapat g sekali...

Dia janji 2nd trip nak gi sama... hehe... boleh cari baju nikah sesama kat sini... (InsyaAllah...)

Hmmm.... separuh kerja dah setel...

Katering.... ok
baju sanding (perempuan).....ok
Dj n PA system......ok
inai........ok
pelamin......ok
cadar and kelambu....ok
doorgift.....ok
khemah.....ok
make-up...ok
pengapit (Import penang punya... Ms Eiki...).......ok

cume yang tinggal,

kad kawen
baju nikah
katil
cat and kemas rumah
hadiah hantaran
HIV test (Adui.... takut betul nk inject2 ni...)
kursus kawen (tak pergi lagi... haha)
book tok kadhi (of course la belumkan...)
MISC....

Me and By... Mid Valley... The lorax...


Heeee......
-Zamiy Hisana-

1 comment:

Che Cha said...

insya Allah aku nk datang, sebab ada pengapit howtttttttt!!

hahaha =p wawaaaa tak lama dah ko nk kawen nieee, berkurang korum single japgi. hahaha

if paah kawen, banjirrrr jap aku~! uhuxxxxx , moga husband paah membenarkan aku utk tepon paah selalu. haha