Pages

My sweet Surrender

Monday, October 31, 2011

Aku nak menulis semula ke??? Really????

Heeee......
Lama aku menyepi dari dunia pemblogkan ni...
Tak pastilah kalau-kalau aku ada follower yang menantikan setiap entry aku...
Apapun...
Terima kasih pada sesiapa yang pernah cross-over blog aku dan memuji skill penulisan aku selama ni...



Walaupun kauorang semua puji aku dalam hati, dan aku tak boleh dengar, tapi tak pe...
Aku faham... yang penting korang semua ikhlas! (Euwww~ apa yang aku merepek ni...)
Pada yang tak menggemari skill penulisan aku selama ini...
Terima kasih gak...



Sebab... korang memang super ikhlas! (Haha!)

Aku busy sket awal bilan macam ni...
Maklumlah... aku bersara lama...
Lepas grade aritu, aku buat keje tah pape...
Aku dah sedar kot...

Aku tengah melilau nak cari kerja...


~credited to vishnukamisetty
Aku tengah sakan nak kumpul duit (Dah gatal nak kahwin...)


~credited to theloveofzuffy

Aku tengah kemaruk nak lepak-lepak dengan member2 aku... (Paro... Eiki... mizz u like GILA)


~credited to chicklog
Well...
Hari ni...
Aku balik rumah parents aku... (Mahligai subang... rumahku syugaku... istana no !*& (perlu di rahsiakan!) yang terletak di sebuah bandaraya...)
Boleh di katakan aku akan menetap kat situ lama sikit kali ni...
Aku nak cari kilang makanan dekat dengan area rumah... (sebab aku Food technician)

Aku grade dekat setahun dah... takat ni baru 2 kilang jer aku masuk, keje tak sampai 2 bulan pun...
Nak buat macam mana, biasalah... aku pun terkategori dalam golongan manusia yang sukar menyesuaikan diri... barangkali...

Aku berdoa untuk diri sendiri semoga kali ni, aku dapat kerja cepat...
dah terbayang macam-macam dah nak beli... (walaupun tak ada kerja lagi...)

Agaknya... si Dia aku tu, mesti tengah bantai main PS 2, waktu ni... (sedang sibuk merancang membeli PS3 dan Xbox)...


~credited to nuon-dome
Aku sendiri tengah gian  main The sims 3... macam-macam game lagilah aku gian main... aku nak kena melwat syurga game jap lagi...
Terima kasihlah Novitachu... semoga anda mengupload lebih banyak lagi game yang best!
Banyak aku nak citer tapi...
aku kena stop for now...
Nak restlah...
Mata dah tak boleh blah dah ni...


~credited to epicurienne

Adios!

No comments: