Pages

My sweet Surrender

Sunday, July 31, 2022

I'm in..

 After so long.. I'm back here.. I'm seriously busy with my life and career..

And also, maybe nowadays trend, blogging is not trendy anymore!? Hahaha...

Semua orang sembang kat FB, IG and etc... Twitterrr....

So, I have a loootttt thing to write here.. As my reference in future (tinggalkan jejak sejarah diri sendiri dalam net) 😂

I will search the best content to think of.. Maybe sambung cerita pasal Tok Machap??

Hoping to know much bout him, but seriously I dunno and I can't really find it written on the net and books...

Kalau aku cari tahu pun, memang banyak yang tak lengkap and not much.

Beliau memang tidak di ceritakan dalam buku sejarah yang aku tengok Dan jumpa so far, in this modern days... Hanya yang aku tahu, salah sorang je dari keturunan yang ke-4, itu la the only pemula dari puak aku yang aku tahu la..

Seriously I just came back from my hometown, and memang seronok sangat bercerita dan mendengar cerita pasal keturunan. Tapi ianya cerita yang sama dari last time yang aku dengar.. Cuma ada sikit2 je pertambahan.. Nanti la.. Bila aku ada masa lebih lapang, aku akan draft maklumat yang aku dapat tu...

InsyaAllah.. Till my next update.. Wasallam.. 


~Zamiy Hisana~

No comments: