Pages

My sweet Surrender

Monday, January 3, 2011

Food poisoning yang menyakitkan hati!

Aku tak ingat la kalau-kalau aku pernah kena penyakit ni dolu-dolu...
Aku tak sangka, nasik minyak yang mak aku bekalkan dengan penuh kasih sayang tu...
Menjadi punca aku terkena penyakit ni...

Aku terpaksa MC lepas terkena penyakit berbahaya ni... (haha... tak leh blah....)
Pagi tu aku ingat lagi, aku terus melajukan diri ke toilet sebb dah tak tahan nak muntah...
Habis jugalah sepanjang koridor nak ke toilet tu kena penangan nasik minyak aku tu...
Hahaha....

Aku bukan apa, dah lama da pun terkena penyakit tu...
tetiba teringat plak sebb aku bukak balik file lama gambo-gambo aku...

Ternampak gambo nostalgik skit...
Banyak benda yang aku tak sempat nak posting masa tahun lepas (2010...)


Ni sup ayam yang aku makan, Master belikan untuk aku...




Air malt yang aku minum sebagai alas perut...



Ni air jambu yang aku order masa sakit... aku dah pesan dengan kakak tu jangan bubuh asam boi, dia p letak gak asam boi tu...



Ni ubat yang aku dapat dari pusat kesihatan...


Simptom2nya aku dah rasa dah selepas beberapa jam makan nasik tu..
Lepas muntah tu aku rasa lega dan bersiap nk ke ofis, tapi masa tu la...
gejala 'cherry berry' menyerang aku...

heee...... aku mengulang ke toilet je kejenya...

~zamiy hisana~

1 comment:

saya suka british said...

ok gmba last tu gross nk mampus.errkkkk...haha
perut ko kan super sensitip weh..ku tahu itu..hehe